Enkele CMP-projecten:

Opdrachtgevers kiezen voor samenwerking met CMP om

  • hun concurrentievoordeel en commerciële slagkracht te verbeteren
  • verkoop-, marketing- en communicatie te automatiseren – ook op internationaal niveau
  • voorsprong op te bouwen door versneld internationaal uit te rollen (= blitzscaling)
  • het rendement op verkoopinspanningen meetbaar te maken en te verbeteren (= accountability)
  • een second opinion te krijgen voor wat betreft keuzeprocessen (entreestrategie, CRM, Marketing Automation, bureaukeuze voor webdesign, SEO, SEA, etc.)

Geheimhouding vormt een standaard onderdeel van de samenwerking en contractvorming. Dit geldt zeker als het gaat om (plannen voor) internationalisering en bedrijfsovernames (M&A).

Als cases een viertal anonieme PMC’s (Product-/Marktcombinaties) voor zowel Duitse als ook Nederlandse opdrachtgevers:

 

Bekijk de vier cases:

83%

Cases
in export

77%

Cases
in B2B

23%

Cases
in B2C